niedziela, 5 kwietnia 2015

Hej :)

Hej :)
Witam na moim blogu. Na moim blogu będą się znajdować posty typu OOTD, piosenki tygodnia, DIY i różne inne rzeczy. Ale to mój blog więc może wypadało by coś  o sobie powiedzieć ;). Więc tak mam naście lat, lubię blogować, miałam już kiedyś bloga, ale przestałam go pisać. 
Postanowiłam ,, Czemu znowu nie założyć bloga , bo w sumie to fajnie się go pisało" No i  właśnie dlatego powstał mój blog. Lubię również tańczyć, słuchać muzyki i śpiewać.
Interesuje się również modą. Jestem fanką Ariany Grande, możecie się domyślić po nazwie mojego bloga. Uwielbiam czytać książki, ale tylko z serii ,,Harry Potter " Nie będę się za bardzo rozpisywać. Jeszcze tylko na koniec mojego pierwszego posta piosenka tygodnia
i będzie nią piosenka zespołu MKTO pod tytułem ,, Classic ". Powiem wam że słuchałam jej przez cały ten tydzień :) To byłoby na tyle w tym poście więc do następnego Hej ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz